Hvis du ikke er enig i vores afgørelse af din forsikringssag, beder vi dig først og fremmest kontakte den konsulent, der har behandlet din sag. Ofte kan en samtale få løst få løst eventuelle uenige, og er oftest nemmest og hurtigst for begge parter.
Hvis du efter din henvendelse fortsat er uenig i din afgørelse, måden vi har udført opgaven eller hvis der er sket fejl, har du forskellige klagemuligheder.
Det er også en god idé, at vedhæfte at skriftlig materiale, som breve og e-mails, som du har modtaget fra os – og som selvfølgelig kan understøtte din klage og sag
Vi beder dig sende klagen til info@jysklokalforsikring.dk, att. Direktionen. Her vil vi kigge din sag nøje og alvorligt igennem.
Vi bestræber os på at løse sagen så hurtigt som muligt. Nogle gange er der behov for at indhente yderligere materiale, der kan forlænge behandlingstiden. Vi holder dig orienteret herom, og kontakter dig også, hvis vi får brug for flere oplysninger.
Det er ikke altid, at vi kan nå til enighed. I disse tilfælde kan du klage til Ankenævnet for Forsikring.
Nævnet behandler klager over alle typer private forsikringer. Ankenævnet tager ikke stilling til klager over erhvervsforsikringer. Du kan læse mere om dine muligheder her.
Bor du i et andet EU-land en Danmark, kan du indgive din klage via EU-kommissionens online klageportal. Den kan du finde her.
Har du brug for overordnet råd og vejledning til erhvervsforsikringer eller i tilfælde hvor du er skadelidte i en sag, har du mulighed for at kontakte Forsikringsoplysningen. Det kan du gøre her.
Når du forsikrer dig gennem Jysk Lokal forsikring, vælger du samtidig også vores gode service og dækning.
Du bliver tilknyttet din egen lokale assurandør, og vi kan hjælpe dig med, at få de rigtige dækninger til netop dig og dine behov.
Jysk Lokal Forsikring tilbyder løsninger til private og erhverv med udgangspunkt i deres behov.
Åbningstider: | |
---|---|
Alle hverdage | 08.00 -16.00 |
På adressen efter aftale
Copyright © 2023 Jysk Lokal Forsikringsagentur I/S